2015. június 6., szombat

Új kezdet

Drága olvasóim!

Mint a címből is kiderült, egy új kezdetet vezetek be a blogba! Rendszereztem a részeket és a díjakat - őket még csak félig -. Szeretném a továbbiakban az összes részt 1100-1200+ szavasra megírni, így több lehet a cselekvés. Ezen a héten már volt egy rész, jövőhéten pedig nem ígérem, hogy tudok érkezni vele. Hétfőn szerenád lesz az iskolában, kedden utazom Budapestre, szerdán koncert, csütörtökön érek haza, pénteken ballagás. Ha esetleg sikerül megírnom 13-án a részt, akkor látni fogjátok, illetve a csoportban jelezni fogom, hogy akkor jön e, vagy sem.

Köszönök mindent, Daniella xx.

Ps: Ha van bármilyen kérdésetek, írjatok kommentben. Ja, a facebook csoportban pedig bárki posztolhat bármiről ☺

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én is csak egy olvasó vagyok,várom a részeket türelemmel.
    Koncertbeszámoló lesz?*-*
    Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Remelem tetszenek a fejezetek.
      Ha szeretnetek, akkor lesz😌

      Törlés
  2. Nagyon várom a következő részt!
    Amúgy én is megyek a koncertre :3

    VálaszTörlés
  3. Majd hozod a részt ha tudod:)
    Mi megvárunk:D
    Egyébként én is szeretnék koncert meszámolót!*-*
    De nem ér hogy mindenki mehet Bécsi koncertre!
    8 írót tudok fejből!!!
    Plusz az eggyik rokonom is!!!
    Mikor megtudtam vérszemet kaptam és gondolatban legyilkolásztam!:D
    Rendes unokatesó vagyok mi?:D
    Ui. Imádlak<3333
    Uui. Tőled is megkérdezem! Nem akarsz esetleg egy sport táskába becsempészni?:D kis helyen is elférek!:'DD

    VálaszTörlés
  4. Szia;)
    Igen nagyon tetszik a blog.
    Csatlakozom az előző hozzászólóhoz..
    Sajnos én se megyek a koncertre de becsempészhetnétek nyugi nem nyavajognék.:D
    Nagyon sokan mennek a koncertre,mint hallottam,olyan jó nekik.Hálát adok,ha egyszer eljutok egyre
    Az élménybeszámolónak nagyob örülnék,persze csak ha szeretnéd leírni.
    Valamint türelemmel várom a részt.
    Xx
    Kk
    :)

    VálaszTörlés
  5. Hova tűnt mindenki?

    VálaszTörlés
  6. Koszonom lanyok. Ha meg mindi van igeny ra, akkor szivesen leirom:')

    VálaszTörlés