2015. szeptember 16., szerda

Egy éves a blog //Köszönet+egy kis információ



Drága olvasóim!

Szeptember másodikán volt egy éve, hogy a blog megnyitotta kapuit. Mindig eszemben volt, hogy írok majd egy regényt ide, viszont ezt elfelejtettem, így most pótolom hiányosságaimat. Szeretném összegezni mindazokat, amik egy év alatt a blogon történtek. Nézzünk meg pár képet, ami igazolja azokat, amiket később olvashattok majd. (katt a képekre)



Amikor feltettem a prológust, körülbelül 200 megtekintés érkezett rá, mára pedig több mint 2040-szer kattintottak rá. A feliratkozók száma nulla volt, most pedig 105 ember olvassa rendszeresen a blogot. Ezen kívül a facebook csoportban több mint 150 ember van (Én 14, ő meg Haryy Stlyes). Az összes oldal megtekintés pedig napról-napra csak nő. Már majdnem elértük a hetvenezret. Fogalmam sincs, hogy ezt hogyan tudnám meghálálni nektek. Komolyan! Ez csak egy ócska történetnek indult, amit egyik éjjel megálmodtam. A cím már adott volt, de képtelen voltam kitalálni a történetet, akármennyire is agyaltam. Megszületett ez a csoda, amit most írok. Talán nem a legjobb, de teljesen magaménak érzem, és máris összeszorul a szívem, ha arra gondolok, hogy hamarosan vége. 

A részekkel kapcsolatban annyit szeretnék még mondani, hogy valószínűleg észrevettétek, hogy már két hete nem volt rész, ennek oka pedig a gimnázium és az ihlethiány (Jelentem, eddig még nem olyan a gimi, mint Lili történetében:). Már elkezdtem írni, valószínűleg szombaton fog kikerülni.  A továbbiakban a fejezetek érkezése bizonytalan lesz, ugyanis nem tudom, hogy lesz időm mindenre. Annyi biztos, hogy igyekezni fogok!

Nagyon-nagyon köszönök nektek mindent! Nélkületek sehol sem lennék. Imádlak titeket!

Della x.

1 megjegyzés:

  1. Úr isten furcsa bele gondolni hogy már egy éve olvasom ezt a blogot annyi sok kalandon át mehetünk ezen a blogon nagyon nagyon köszönöm hogy írod mert már ideje volt hogy legyen egy ilyen blog szóval sok boldog szülinapot a blognak - Klau1D

    VálaszTörlés